.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
يكشنبه آخرين جلسه مجلس هفتم

چهارصد و بيست هشتمين و آخرين جلسه مجلس هفتم يكشنبه هفته آينده پنجم خردادماه برگزار مي‌شود.

به گزارش فارس، تا پايان عمر مجلس هفتم شوراي اسلامي هفت روز بيشتر باقي نمانده است كه در اين هفت روز، مجلس تنها سه جلسه هر كدام به مدت چهار ساعت خواهد داشت.

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني فردا همانند روزهاي پاياني عمر اين مجلس بيشتر وقت خود را به بررسي طرحها و لوايح اعاده شده از سوي نگهبان صرف خواهند كرد. روز چهارشنبه نيز وقت مجلس به بررسي طرح استيضاح وزير بازرگاني خواهد گذشت و در روز يكشنبه كه روز پاياني عمر مجلس هفتم است مجلس هيچ مصوبه‌اي نخواهد داشت و مراسم اختتاميه و خداحافظي نمايندگان انجام خواهد شد.

عضو هيئت رئيسه مجلس در گفتگو با خبرنگار امور مجلس خبرگزاري فارس با اشاره به برنامه مجلس در روز پاياني مجلس هفتم گفت: پنج خرداد كه روز اختتاميه مجلس است، مراسم اختتاميه مجلس هفتم در صحن علني مجلس انجام مي‌شود.

حاجي بابايي ادامه داد: در اين جلسه مصوبه‌اي نخواهيم داشت ولي نطق پيش از دستور داريم و پس از نطق نمايندگان، رئيس مجلس سخنراني خواهد كرد و در پايان مراسم نيز لوح‌هاي تقديري از سوي رئيس مجلس به نمايندگان اهداء خواهد شد.

وي افزود: همچنين در پايان مراسم طبق روال معمول، از نمايندگان عكس يادگاري گرفته خواهد شد و سپس مراسم خداحافظي است.

حاجي بابايي گفت: روز دوشنبه ششم خردادماه نيز مجلس براي شروع بكار مجلس هفتم آماده مي شود.

نماينده همدان در بخش ديگري از سخنان خود در مورد عاقبت گزارش هيئت تحقيق و تفحص از قوه قضائيه در مجلس گفت: تا اين لحظه هنوز گزارش رسمي از سوي كميسيون حقوقي و قضايي به هيئت رئيسه ارائه نشده است و ما همچنان منتظر هستيم كه اين گزارش را به ما بدهند.

وي افزود: اگر امروز اين گزارش به دست ما برسد در دستور كار روز چهارشنبه اين هفته قرار خواهد گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بیکار 31 ارديبهشت 1387
یعنی از آسمان می خواهند دوباره به زمین برگردند . یادتان می آید برای مجلس هفتم چه شعاری می دادند و مجلس ششم اصلاح طلب را ضد ولایت و آمریکایی می دانستند ؟ عدالت ، معیشت ، رفاه و ... اما حالا رئیس جمهور محترم صحبت از مافیا می کند .......!!!!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.